MADDE 1–TARAFLAR

 

1.1. SATICI:

Ünvanı : ALMİLA MOBİLYA ANONİM ŞİRKETİ

Adresi : Kayseri OSB Mah.21 cad. No:1/G Melikgazi/Kayseri

Telefon  : (0352) 322 19 87

Müşteri Hizmetleri Telefon: 444 85 43

E-Posta : info@almila.com.tr

MERSİS Numarası : 0055165679500001

 

1.2. ALICI:

[Adı Soyadı Ünvanı] :

[Adresi] :

[Telefon] :

[E-Posta] :

 

MADDE 2 –TANIMLAR

2.1.ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN: ALICI’nın istekleri doğrultusunda özel olarak üretilen ve/veya kurulum gerektiren ürünlerdir. Örneğin kumaş rengi ve türü değiştirilen koltuklar, ahşap malzeme özelliği değiştirilen mobilyalar, kurulumu ve montajı yapılan ürünler, özel ölçü üretilen ürünler, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan ürünler ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN kategorisine girer.

2.2.STANDART ÜRÜN: ALICI’nın istekleri doğrultusunda özellikleri değiştirilmeyen ürünlerdir.

2.3.NAKLİYELİ ÜRÜN: ÜRÜN teslimatının SATICI’nın nakliye ekipleri tarafından gerçekleştirildiği ürünlerdir.

2.4.KARGOLU ÜRÜN: ÜRÜN teslimatının anlaşmalı kargo firmalarıyla gerçekleştirildiği ürünlerdir.

2.5.İNTERNET SİTESİ: www.almila.com internet sitesini ifade eder.

2.6.TÜKETİCİ: Ticari veya mesleki olmayan amaçlarla hareket eden gerçek kişiyi ifade eder.

MADDE 3 –KONU

İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi (“Sözleşme”) Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik’e uygun olarak düzenlenmiştir. İşbu Sözleşme’nin tarafları Sözleşme tahtında Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik’ten kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarını bildiklerini ve anladıklarını kabul ve beyan ederler. İşbu sözleşmenin konusu, ALICI’nın, SATICI’ya ait İNTERNET SİTESİ üzerinden SATICI’ya ait ürünlerin satın alınmasına yönelik elektronik olarak sipariş verdiği, sözleşmede belirtilen niteliklere sahip mal/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanması oluşturur.

 

MADDE 4 –SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN ADI VE TEMEL NİTELİKLERİ

Ürün Adı ve Temel Nitelikleri

Adet

Satış Bedeli

(KDV dahil toplam Türk Lirası)

 

MADDE 5 –ÖDEME ŞEKLİ : Kredi kartı ile İşlem

5.1.ALICI, kredi kartı ile ödeme yöntemini tercih ettiğinde İNTERNET SİTESİ’nde alışverişini tamamlamadan önce ilgili sayfada kredi kartı bilgilerini girecektir.

5.2.ALICI, uygun olduğu ölçüde yer alan taksit seçeneklerinden dilediğini tercih edebilir veya tek çekim seçeneği ile ödemeyi gerçekleştirebilir.

5.3.ALICI’nın bankası kampanyalar düzenleyerek seçilen taksit adedinin daha üstünde bir taksit adedi uygulayabilir, taksit öteleme gibi hizmetler sunabilir. Bu tür kampanyalar ALICI bankasının inisiyatifindedir ve SATICI’nın bilgisi dâhilinde olması durumunda İNTERNET SİTESİ’nde kampanyalar hakkında bilgi verilmektedir.

5.4.ALICI’nın taksit seçeneklerinden birisini tercih etmesi durumunda kredi kartının hesap kesim tarihinden itibaren sipariş toplamı taksit adedine bölünerek kredi kartı özetine ALICI bankası tarafından yansıtılacaktır. Banka taksit tutarlarını küsurat farklarını dikkate alarak aylara eşit olarak dağıtmayabilir.

Detaylı ödeme planının oluşturulması ALICI bankasının inisiyatifindedir.

5.5.Diğer yandan vadeli satışların sadece Bankalara ait kredi kartları ile yapılması nedeniyle, ALICI, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve ALICI arasındaki kredi kartı sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.6.ALICI'nın kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerde temerrüde düşmesi halinde ALICI bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. ALICI'nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde ALICI borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI'nın oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul ve taahhüt eder.

5.7.ALICI, kredi kartı ile ödeme yöntemi sırasında verilecek kart bilgilerinin doğruluğundan sorumlu olacaktır.

5.8.Kredi kartı ile ödeme yöntemi seçeneği kullanılarak yapılan ödemelerde, kartın hamili haricinde bir başkası tarafından hukuka aykırı şekilde kullanılması halinde Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu ve Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelik hükümlerine göre işlem yapılır.

 

MADDE 6 –TESLİMAT

6.1.Sözleşme Alıcı tarafından onaylanmakla yürürlüğe girmiş olup, ALICI’nın SATICI’dan satın almış olduğu Mal/Hizmet’in ALICI’ya teslim edilmesiyle ifa edilmiş olur. Mal/hizmet, Alıcı'nın sipariş formunda ve işbu sözleşmede belirtmiş olduğu adreste bulunan kişi/kişilere teslim edilecektir. Ürün, ALICI’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.

[Teslimat Adresi]  :

[Teslim Edilecek Kişi] :

[Fatura Adresi]  :

6.2.Mal/Hizmet’in teslimat masrafları Alıcı'ya aittir. Satıcı’nın, internet sitesinde teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse, teslimat masrafları Satıcı’ya ait olacaktır. Malın teslimatı, Alıcı tarafından Mal/Hizmet’in sipariş edilmesinden itibaren 30 (otuz) gün içinde yapılacaktır. Herhangi bir nedenle Aıcı tarafından Mal/Hizmet bedeli ödenmez veya yapılan ödeme banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcı Mal/Hizmet’in teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

 

6.3.NAKLİYELİ ÜRÜNLER TESLİMATI

a)Planlanan teslimat tarihinden 1-3 gün önce SMS veya arama yoluyla ALICI’ya ulaşılır ve ALICI’nın onayı alınır. Teslimat planları sistem tarafından otomatik olarak hazırlandığı için özel durumlar dışında değişiklik yapılmaz.

b)Teslimat günü, teslimat için gelmeden önce gün içerisinde aranıp bilgi verilir.

c)ALICI’nın özel durumu veya belirtilen adreste kimsenin bulunmadığı ve teslimatın gerçekleştirilemediği durumlarda, 2. teslimat en az 14 gün sonrası için yeniden planlanır ve yeni nakliye organizasyonu için SATICI ekstra nakliye ücreti talep eder.

d)Kurulum içeren nakliyeli teslimatlarda, kurulum teslimat ile aynı gün yapılır. Farklı bir gün için kurulum ayarlanmaz.

e)Teslimat sırasında bir problem fark edilmesi durumunda, problemin teslimat ekibi tarafından sağlanacak teslimat formunda ALICI tarafından belirtilmesi gerekir.

f)Binada yük asansörü olmaması ve ürünün bina içine sığmaması gibi durumlar için asansör tutulması gerekirse sorumluluk ALICI’ya aittir.

6.4.KARGOLU ÜRÜNLER TESLİMATI

a)Kargo ile gönderilecek ürünleriniz ise kargoya verildiğinde ilgili kargo şirketi ve kargo takip numarası

SMS ve e-posta yoluyla sizinle paylaşılır.

b)ALICI, ÜRÜN'ü teslim aldığı anda kontrol etmekle ve ÜRÜN'de kargodan kaynaklanan bir sorun gördüğünde, ÜRÜN'ü kabul etmemekle ve KARGO firması yetkilisine tutanak tutturmakla sorumludur. Aksi halde SATICI sorumluluk kabul etmeyecektir.

c)Kargoların teslimat yapamadıkları köy, kasaba veya şehir merkezine uzak noktalarda kargonuz, en yakın merkez şubeye kadar getirilir ve ALICI’nın buradan teslim alması için bilgilendirme yapılır. ALICI’nın belirtilen süre içinde kargoyu teslim alması gerekecektir.

 

MADDE 7–ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ

7.1. Alıcı, internet sitesinde yer alan sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin olarak Satıcı tarafından yüklenen ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. Alıcılar Tüketici sıfatıyla talep ve şikayetlerini yukarıda yer alan Satıcı iletişim bilgilerinin sağladığı kanallarla ulaştırabilirler.

7.2. Alıcı, işbu Sözleşme’yi ve Ön Bilgilendirme Formunu elektronik ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin akdinden önce Satıcı tarafından tüketiciye verilmesi gereken adres, siparişi verilen ürünlere ait temel özellikler, ürünlerin vergiler dahil fiyatı, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyit etmiş olur.

7.3. Alıcı’nın, Sözleşme konusu Mal/Hizmet’i teslim almadan önce muayene edecek tahrip olmuş, kırık,

ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı Mal/Hizmeti kargo şirketinden teslim alması halinde sorumluluk

tamamen kendisine aittir. Alıcı tarafından kargo şirketi görevlisinden teslim alınan Mal/Hizmet’in hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra Mal/Hizmet’in sorumluluğu ve hasarlar Alıcı'ya aittir.

7.4.Mal/Hizmet’in tesliminden sonra Alıcı'ya ait kredi kartının Alıcı'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun mal/hizmet bedelini Satıcı'ya ödememesi halinde, Alıcı kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla Mal/Hizmet’i 3 (üç) gün içinde Satıcı'ya iade etmekle yükümlüdür. Bu halde teslimat giderleri Alıcı'ya aittir.

7.5. Alıcı bilgilerini eksiksiz ve hatasız girmelidir. Teslimat için telefon numarası ve vergi numarası/ T.C.

kimlik numarası girilmesi zorunludur.

7.6. Web sitesinde yer alan döşemeli ürünlerin fiyatları, ürünün kaplanmış olduğu kumaş tipi ve kalitesine göre değişiklik gösterebilir.

7.7. ALICI; İnternet Sitesine üye olurken verdiği kişisel ve diğer sair bilgilerin kanunlar önünde doğru olduğunu, SATICI’nın bu bilgilerin gerçeğe aykırılığı nedeniyle uğrayacağı tüm zararları aynen ve derhal tazmin edeceğini peşinen beyan ve taahhüt eder.

7.8. ALICI, SATICI tarafından kendisine verilmiş olan şifreyi başka kişi ya da kuruluşlara veremez, paylaşamaz, ALICI’nın söz konusu şifreyi kullanma hakkı bizzat kendisine aittir. ALICI’nın şifresinin ele geçirilmesi, bir başkasının aynı şifre ile işlem yapması halinde, ALICI söz konusu işlem sonucu oluşan ve SATICI’a olan ödemeleri eksiksiz olarak ve zamanında yapmakla yükümlüdür. Bu sebeple doğabilecek tüm sorumluluk ile üçüncü kişiler veya yetkili merciler tarafından SATICI’ya karşı ileri sürülebilecek tüm iddia ve taleplere karşı, SATICI’nın söz konusu izinsiz kullanımdan kaynaklanan her türlü tazminat ve sair talep hakkı saklıdır. SATICI; güvenlik vb. herhangi bir sebeple ALICI’ya ait şifreyi sürekli veya geçici olarak kullanılamaz hale getirebilir.

7.9. ALICI, İnternet Sitesini kullanırken yasal mevzuat hükümlerine riayet etmeyi ve bunları ihlal etmemeyi baştan kabul ve taahhüt eder. Aksi takdirde, doğacak tüm hukuki ve cezai yükümlülükler tamamen ve münhasıran ALICI’yı bağlayacaktır.

7.10.SATICI; ALICI’nın kişisel bilgilerini yasal bir zorunluluk olarak istendiğinde veya (a) yasal gereklere

uygun hareket etmek veya SATICI’ya tebliğ edilen yasal işlemlere uymak; (b) SATICI ve SATICI Web Sitesi ailesinin haklarını ve mülkiyetini korumak ve savunmak için gerekli olduğuna iyi niyetle kanaat getirdiği hallerde açıklayabilir.

7.11.SATICI; sitenin içeriğini dilediği zaman değiştirme, kullanıcılara sağlanan herhangi bir hizmeti değiştirme ya da sona erdirme veya SATICI Web Sitesi’nde kayıtlı kullanıcı bilgi ve verilerini silme hakkını saklı tutar.

 

MADDE 8 –SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ

8.1. Satıcı, Sözleşme konusu Mal/Hizmet’in Tüketici Mevzuatına uygun olarak, sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile Alıcı’ya teslim edilmesinden sorumludur. Satıcı, mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu Alıcı’ya mümkün olan en kısa sürede bildirmekle yükümlüdür Sözleşme konusu Mal/Hizmet, Alıcı'dan başka bir kişiye teslim edilecek ise, teslim edilecek kişinin teslimatı kabul etmemesinden Satıcı sorumlu tutulamaz.

8.2. Satışta bulunan ürünlere ilişkin stok durumları SATICI stoklarından güncellenmektedir. Satıcı stoklarında güncellemelere rağmen, elde olmayan sebeplerden dolayı tükenmiş olan ürünlerin gönderim süresi uzayabilir. Bu durumda müşteri telefon veya e-posta yolu ile bilgilendirilir. Müşterinin talebine göre sipariş değiştirilebilir, gönderim beklenebilir veya sipariş iptal edilebilir. Siparişin iptali durumunda, ödeme kredi kartı ile yapılmışsa kredi kartına, ödeme banka havalesi ile yapılmışsa müşterinin belirttiği bir banka hesabına geri havale edilir.

8.3. İnternet sitesinde satılan tüm ürün fiyatlarını, serbest ekonomi kuralları gereği, SATICI belirler. Etiket Fiyatı, Satış Fiyatı ve İndirimli Fiyat buna dahildir. ALICI, ürün üreticisi, ithalatçısı veya dağıtıcısı dahil hiç kimsenin fiyatın değiştirilmesi konusunda zorlama yetkisi yoktur. Yazım hataları istisnadır.

8.4. ALICI siparişi verdiği an, sipariş için girdiği bilgilerin kontrolleri yapılır. Bu nedenle ALICI Siparişinin gönderilmesinden önce öncelikle, siparişin onaylandığına ilişkin e-postanın ALICI’ya gönderilmesi gerekmektedir.

8.5.Cuma günleri saat 15:30’dan sonra verilen siparişler Pazartesi günü işleme alınır. Bayram ve tatil günlerine denk gelen siparişler takip eden ilk iş günü işleme alınır.

8.6.Taşımacılık ve teslimat ücretleri, siparişlerin içeriğine, seçilen teslimatın türüne ve teslimatın yapılacağı ile göre değişiklik gösterir. Taşıma ücret bilgileri, alışverişin gerçekleştiği ödeme ekranlarında ayrıntılı olarak görülebilir.

8.7. Teslimatlar yalnızca SATICI tarafından belirlenen kargo şirketleri veya kendi dağıtım ağı ile kimlik kontrolü yapılarak teslim edilir. Farklı bir kargo şirketi ile teslimat talep edilemez. Sipariş edilen Paket teslim alınırken, mutlaka kontrol edilmeli hasarlı veya hatalı paketler teslim alınmamalıdır. Paket teslim alındığı anda, ALICI Siparişi, kargo yetkilisi tarafından eksiksiz ve sağlam olarak teslim edilmiş sayılacaktır.

8.8. SATICI yurt dışı teslimatı yapmamaktadır.

8.9. SATICI sanal mağaza üzerinden satacağı ürün çeşitlerini kendi kararları doğrultusunda seçme konusunda serbesttir. ALICI’nın bu konu ile ilgili itiraz hakkı yoktur.

 

MADDE 8–CAYMA HAKKI

TÜKETİCİ , SATICI ile imzaladığı işbu Mesafeli Satış Sözleşmesi'nden 14 (ondört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise TÜKETİCİ'nin veya TÜKETİCİ tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak TÜKETİCİ, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;

a) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, TÜKETİCİ'nin veya TÜKETİCİ tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,

b) Birden fazla parçadan oluşan mallarda, TÜKETİCİ'nin veya TÜKETİCİ tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,

c) Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, TÜKETİCİ'nin veya TÜKETİCİ tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır. Cayma bildiriminizi cayma hakkı süresi dolmadan İnternet Sitesi'nde yer alan kişisel üyelik sayfanızdaki kolay iade seçeneği üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Cayma hakkınız kapsamında öngörülen taşıyıcı sipariş edilen ürünün niteliğine göre kargo ya da SATICI nın nakliye ekibi olup, İnternet Sitesi'nde yer alan kişisel üyelik sayfanızdaki kolay iade seçeneğinde geri gönderime ilişkin detaylar açıklanmıştır.

 

MADDE 8–İADE PROSEDÜRÜ

ALICI cayma hakkını kullandığı durumlarda ya da siparişe konu olan ürünün çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi veya hakem heyeti kararları ile TÜKETİCİ'ye bedel iadesine karar verilen durumlarda, ödeme seçeneklerine ilişkin iade prosedürü aşağıda belirtilmiş olup, katılım alt limiti olan bir kampanya dahlinde gerçekleşen siparişlerin iade ücreti hesaplanırken, kalan sipariş tutarının alt limiti karşılamadığı durumlarda geçerli kampanya devre dışı kalır ve ücret iadesi kalan tutara göre hesaplanır.

a) Kredi Kartı ile Ödeme Seçeneklerinde İade Prosedürü

Alışveriş kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa, TÜKETİCİ ürünü kaç taksit ile aldıysa Banka TÜKETİCİ'ye geri ödemesini taksitle yapmaktadır. SATICI bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların TÜKETİCİ'nin kredi kartına iadesi durumunda, konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına Banka tarafından aktarılır. TÜKETİCİ'nin satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak ve TÜKETİCİ iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır. Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda SATICI, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği TÜKETİCİ'ye nakit para ile ödeme yapamaz. SATICI, bir iade işlemi söz konusu olduğunda ilgili yazılım aracılığı ile iadesini yapacak olup, SATICI ilgili tutarı Banka'ya nakden veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda anlatmış olduğumuz prosedür gereğince TÜKETİCİ'ye nakit olarak ödeme yapılamamaktadır. Kredi kartına iade, SATICI'nın Banka'ya bedeli tek seferde ödemesinden sonra, Banka tarafından yukarıdaki prosedür gereğince yapılacaktır.

b) Havale/EFT Ödeme Seçeneklerinde İade Prosedürü

İade, TÜKETİCİ'den banka hesap bilgileri istenerek, TÜKETİCİ'nin belirttiği hesaba (hesabın fatura adresindeki kişinin adına veya kullanıcı üyenin adına olması şarttır) havale ve EFT şeklinde yapılacaktır.

SATICI bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde geri öder. Havale/EFT yoluyla alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda SATICI, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği TÜKETİCİ'ye nakit para ile ödeme yapamaz. SATICI, bir iade işlemi söz konusu olduğunda ilgili yazılım aracılığı ile iadesini yapacak olup, SATICI ilgili tutarı Banka'ya nakden veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda anlatmış olduğumuz prosedür gereğince TÜKETİCİ'ye nakit olarak ödeme yapılamamaktadır.

 

MADDE 9–CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER

Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, TÜKETİCİ aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya TÜKETİCİ'ye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.

h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, TÜKETİCİ'nin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

I) Paketlerinden açılıp kurulumu yapılan, yeniden satışı ve/veya geri gönderilmeye müsait olmayan ürünler

 

MADDE 10– UYUŞMAZLIK VE YETKİLİ MAHKEME

10.1.İşbu sözleşme ile ilgili çıkacak ihtilaflarda; Türk Mahkemeleri yetkili olup; uygulanacak hukuk Türk Hukuku'dur.

10.2.Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde geçerli olmak üzere her yıl Ticaret Bakanlığı tarafında ilan edilen değere kadar olan ihtilaflar için TÜKETİCİ işleminin yapıldığı veya TÜKETİCİ ikametgahının bulunduğu yerdeki İl veya İlçe Tüketici Hakem Heyetleri, söz konusu değerin üzerindeki ihtilaflarda ise TÜKETİCİ işleminin yapıldığı veya TÜKETİCİ ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Mahkemeleri Yetkili olacaktır.

Taraflarca okunarak, Alıcı tarafından elektronik ortamda onaylanmak suretiyle akdedilmiş ve derhal yürürlüğe girmiştir. ALICI, SATICI’nın isim, unvan, açık adres, telefon ve diğer erişim bilgileri Sözleşme konusu hizmetin temel nitelikleri, vergiler dahil olmak üzere satış fiyatı, ödeme şekli, satışa konu hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkının kullanılması ve bu hakkın nasıl kullanılacağı, şikayet ve itirazlarını iletebilecekleri resmi makamlar ve sözleşmenin getirdiği tüm hak ve yükümlülükler konusunda anlaşılır, internet ortamına ve 6502 Sayılı Kanun’a uygun şekilde SATICI tarafından bilgilendirildiğini bu hususlarda doğru ve eksiksiz olarak bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında sipariş verdiğini, Sözleşme şartlarını kabul ederek taraf olduğunu ve herhangi bir itirazı olmadığını kabul, beyan ve taahhüt  eder.

SATICI : ALMİLA MOBİLYA ANONİM ŞİRKETİ

ALICI : [ad soyad]

100% Güvenli Alışveriş
100% Güvenli Alışveriş
Teslimat & Kurulum Ücretsiz
Teslimat & Kurulum Ücretsiz
Kolay İade Hizmeti
Kolay İade Hizmeti
444 8 543 Hızlı İletişim
444 8 543 Hızlı İletişim
Canlı Reyon Sorumlusu
Canlı Reyon Sorumlusu
Credit cards
Credit cards